Καλώς ορίσατε στην Würth Hellas Μόνο για επαγγελματίες
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S - 1
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S - 2
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S - 3
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S - 4
Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S - 5

Επιλέξτε μεμονωμένα είδη στον παρακάτω πίνακα για να δείτε λεπτομερείς πληροφορίες, περισσότερες εικόνες και έγγραφα.

Γων. τροχός για χρήση με τα δύο χέρια EWS 24-180-S

Γωνιακός τροχός 2400 W με παξιμάδι ταχείας σύσφιγξης, για δίσκους με μέγιστη διάμετρο 180 mm.

Ανάγνωση περιγραφής είδους

Υπάρχει διαθέσιμη 1 έκδοση

Τιμές που εμφανίζονται για τους πελάτες μετά από τη σύνδεση

Μόνο για επαγγελματίες

Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα

Εκδόσεις

Μόνο για επαγγελματίες

Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα

Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών: 2106290800

Τιμές που εμφανίζονται για τους πελάτες μετά από τη σύνδεση

Βέλτιστη θέση εργασίας


Δυνατότητα περιστροφής της λαβής σε βήματα των 90°



Λιγότερη κόπωση στην εργασία


Πολύ λεπτό περίβλημα και απόσβεση κραδασμών και στις δύο λαβές



Αντιστρεπτικό προστατευτικό


  • Το κάλυμμα δεν μπορεί να συστραφεί κατά την εργασία, οπότε παρέχει ιδανική προστασία για τον χρήστη

  • Ρύθμιση χωρίς εργαλεία για γρήγορη και αποτελεσματική εργασία


Προστασία από την ανάκρουση


Εάν ο δίσκος μπλοκάρει ξαφνικά, η παροχή ρεύματος στο μοτέρ διακόπτεται, οπότε μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος τραυματισμού.



Ένδειξη υπερφόρτωσης


Για να εμποδίζεται η πρόκληση ζημιάς στο μοτέρ, ανάβει μια λυχνία LED εάν αυτό υπερφορτωθεί.



Διακόπτης ενεργοποίησης-απενεργοποίησης με έξυπνα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου


  • Προστασία κατά της επανεκκίνησης

  • Προστασία από υπερφόρτωση

  • Ομαλή εκκίνηση


Βελτιστοποιημένη αρχή σχεδίασης για προστασία από τη σκόνη


  • Στεγανοποιήσεις διπλού λαβύρινθου για το ένσφαιρο ρουλεμάν

  • Ενσωματωμένος διακόπτης

  • Ο ψυχρός αέρας απορροφάται από τις πίσω θυρίδες εξαερισμού και εξέρχεται από το μπροστινό μέρος της κεφαλής κίνησης