Βοηθητικά καλώδια εκκίνησης μπαταρίας από 100% χαλκό
Βοηθητικό καλώδιο εκκίνησης με πένσα από λαμαρίνα
ΚΑΛΩΔΙΑ-ΕΚΚ-ΜΠΑΤ-100%-COPPER-25MM² 2,5M
Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα
Τα καλώδια 25mm2 είναι κατάλληλα για επιβατικά, φορτηγά και οχήματα έργου.
Ιδιότητες:
- Σε ανθεκτική υφασμάτινη προστατευτική θήκη
- Η χωρητικότητα (Ah) της μπαταρίας του οχήματος υποβοήθησης δεν πρέπει να είναι μικρότερη από τη χωρητικότητα της μπαταρίας που έχει υποστεί τη βλάβη
- Μόνο μπαταρίες με ίδια ονομαστική τάση (12 Volt για 10 mm2 / 16 mm2 και 12/24 Volt για 25 mm2) μπορούν να συνδεθούν με τα καλώδια της εκκίνησης
- Κατά τη διάρκεια των εργασιών υποβοήθησης εκκίνησης, αποφύγετε την επαφή μεταξύ των αμαξωμάτων των οχημάτων
- Μη σκύβετε πάνω από τις μπαταρίες (κίνδυνος εκτόξευσης υγρών). Ο ηλεκτρολύτης της αποφορτισμένης μπαταρίας μπορεί να παραμένει σε υγρή μορφή ακόμα και σε χαμηλή θερμοκρασία
- Η μπαταρία του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη δεν πρέπει να αποσυνδέεται, ούτε να απομακρύνεται από τη θέση της
- Αποφύγετε την επαφή των καλωδίων εκκίνησης και των περιστρεφόμενων τμημάτων του κινητήρα
- Σβήστε τη μηχανή του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη πριν συνδέσετε τα καλώδια εκκίνησης
- Το χειρόφρενο πρέπει να είναι τραβηγμένο. Στα οχήματα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετήστε το στο νεκρό. Στα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ατοποθετήστε το μοχλό επιλογής στη θέση “P”
Φύλλα δεδομένων(X)
- Συνδέστε μία από τις κόκκινες τσιμπίδες στον πόλο (+) της αποφορτισμένης μπαταρίας και την άλλη κόκκινη τσιμπίδα στον πόλο (+) της μπαταρίας υπο-βοήθησης
- Συνδέστε μία από τις μαύρες τσιμπίδες στον πόλο (-) της μπαταρίας υποβοήθησης και την άλλη μαύρη τσιμπίδα στη γείωση του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη (καλώδια γείωσης ή μεταλλικό τμήμα του αμαξώματος)
- Η σύνδεση με τη γείωση πρέπει να γίνει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση από τη μπαταρία προς αποφυγή ανάφλεξης των αερίων που ενδέχεται να προκύψουν
Εκκίνηση:
- Μετά τη σύνδεση των καλωδίων εκκίνησης, βάλτε μπρος τον κινητήρα του οχήματος υπο-βοήθησης και διατηρήστε τις στροφές υψηλές.
- Στη συνέχεια, βάλτε μπρος τον κινητήρα του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη. Μετά από κάθε απόπειρα εκκίνησης που δεν πρέπει να ξεπερνά τα 15 δευτερόλεπτα, περιμένετε τουλάχιστον 1 λεπτό πριν προσπαθήσετε ξανά.
- Μετά την εκκίνηση του κινητήρα του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη, περιμένετε 2 με 3 λεπτά μέχρις ότου ο τελευταίος περιστρέφεται κανονικά.
Αποσύνδεση:
- Αποσυνδέστε τα καλώδια εκκίνησης, ακολουθώντας την αντίστροφη σειρά από αυτή της σύνδεσης
- Αποσυνδέστε πρώτα τη μαύρη τσιμπίδα που είναι συνδεδεμένη στη γείωση του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη
- Στη συνέχεια, αποσυνδέστε την άλλη μαύρη τσιμπίδα από τον πόλο (-) της μπαταρίας υποβοήθησης
- Αποσυνδέστε στη συνέχεια τις 2 κόκκινες τσιμπίδες με οποιαδήποτε σειρά
- Κατά την αφαίρεση των καλωδίων εκκίνησης, προσέξτε να μην έρθουν σε επαφή με τα περιστρεφόμενα τμήματα του κινητήρα
Υλικό | Χαλκός |
Χρώμα | Μαύρο, Κόκκινο |
Διατομή καλωδίου | 25 mm² |
Μήκος καλωδίου | 2.5 m |
Μέγ. ρεύμα | 350 A |