Καλώς ορίσατε στην Würth Hellas Μόνο για επαγγελματίες

Βοηθητικά καλώδια εκκίνησης μπαταρίας από 100% χαλκό

Βοηθητικό καλώδιο εκκίνησης με πένσα από λαμαρίνα
ΚΑΛΩΔΙΑ-ΕΚΚ-ΜΠΑΤ-100%-COPPER-25MM² 2,5M

Αρ. είδους 0772312525
EAN 4056807480978

Τιμές που εμφανίζονται για τους πελάτες μετά από τη σύνδεση

Μόνο για επαγγελματίες

Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα

Βοηθητικά καλώδια εκκίνησης μπαταρίας από 100% χαλκό για επιβατικά, φορτηγά και οχήματα έργου.
Τα καλώδια υποβοήθησης εκκίνησης μπαταρίας με διατομή 10 mm2 και 16 mm2 είναι σχεδιασμένα για επιβατικά αυτοκίνητα.

Τα καλώδια 25mm2 είναι κατάλληλα για επιβατικά, φορτηγά και οχήματα έργου.

Ιδιότητες:
  • Σε ανθεκτική υφασμάτινη προστατευτική θήκη

  • Η χωρητικότητα (Ah) της μπαταρίας του οχήματος υποβοήθησης δεν πρέπει να είναι μικρότερη από τη χωρητικότητα της μπαταρίας που έχει υποστεί τη βλάβη

  • Μόνο μπαταρίες με ίδια ονομαστική τάση (12 Volt για 10 mm2 / 16 mm2 και 12/24 Volt για 25 mm2) μπορούν να συνδεθούν με τα καλώδια της εκκίνησης

  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών υποβοήθησης εκκίνησης, αποφύγετε την επαφή μεταξύ των αμαξωμάτων των οχημάτων

  • Μη σκύβετε πάνω από τις μπαταρίες (κίνδυνος εκτόξευσης υγρών). Ο ηλεκτρολύτης της αποφορτισμένης μπαταρίας μπορεί να παραμένει σε υγρή μορφή ακόμα και σε χαμηλή θερμοκρασία

  • Η μπαταρία του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη δεν πρέπει να αποσυνδέεται, ούτε να απομακρύνεται από τη θέση της

  • Αποφύγετε την επαφή των καλωδίων εκκίνησης και των περιστρεφόμενων τμημάτων του κινητήρα

  • Σβήστε τη μηχανή του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη πριν συνδέσετε τα καλώδια εκκίνησης

  • Το χειρόφρενο πρέπει να είναι τραβηγμένο. Στα οχήματα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετήστε το στο νεκρό. Στα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ατοποθετήστε το μοχλό επιλογής στη θέση “P”
Πληροφορίες προϊόντος

Φύλλα δεδομένων(X)

ΟδηγίεςΣύνδεση:
  • Συνδέστε μία από τις κόκκινες τσιμπίδες στον πόλο (+) της αποφορτισμένης μπαταρίας και την άλλη κόκκινη τσιμπίδα στον πόλο (+) της μπαταρίας υπο-βοήθησης

  • Συνδέστε μία από τις μαύρες τσιμπίδες στον πόλο (-) της μπαταρίας υποβοήθησης και την άλλη μαύρη τσιμπίδα στη γείωση του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη (καλώδια γείωσης ή μεταλλικό τμήμα του αμαξώματος)

  • Η σύνδεση με τη γείωση πρέπει να γίνει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση από τη μπαταρία προς αποφυγή ανάφλεξης των αερίων που ενδέχεται να προκύψουν


Εκκίνηση:
  • Μετά τη σύνδεση των καλωδίων εκκίνησης, βάλτε μπρος τον κινητήρα του οχήματος υπο-βοήθησης και διατηρήστε τις στροφές υψηλές.

  • Στη συνέχεια, βάλτε μπρος τον κινητήρα του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη. Μετά από κάθε απόπειρα εκκίνησης που δεν πρέπει να ξεπερνά τα 15 δευτερόλεπτα, περιμένετε τουλάχιστον 1 λεπτό πριν προσπαθήσετε ξανά.

  • Μετά την εκκίνηση του κινητήρα του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη, περιμένετε 2 με 3 λεπτά μέχρις ότου ο τελευταίος περιστρέφεται κανονικά.


Αποσύνδεση:
  • Αποσυνδέστε τα καλώδια εκκίνησης, ακολουθώντας την αντίστροφη σειρά από αυτή της σύνδεσης

  • Αποσυνδέστε πρώτα τη μαύρη τσιμπίδα που είναι συνδεδεμένη στη γείωση του οχήματος που έχει υποστεί βλάβη

  • Στη συνέχεια, αποσυνδέστε την άλλη μαύρη τσιμπίδα από τον πόλο (-) της μπαταρίας υποβοήθησης

  • Αποσυνδέστε στη συνέχεια τις 2 κόκκινες τσιμπίδες με οποιαδήποτε σειρά

  • Κατά την αφαίρεση των καλωδίων εκκίνησης, προσέξτε να μην έρθουν σε επαφή με τα περιστρεφόμενα τμήματα του κινητήρα

Υλικό

Χαλκός

Χρώμα

Μαύρο, Κόκκινο

Διατομή καλωδίου

25 mm²

Μήκος καλωδίου

2.5 m

Μέγ. ρεύμα

350 A

Αρ. είδους
Αρ. υλικού πελάτη

Επικίνδυνο υλικό

Πληροφορίες προϊόντος

Φύλλα δεδομένων()

Φύλλα δεδομένων ()

Δεδομένα CAD  | 

Τεχνικές πληροφορίες