Αγκύριο στερέωσης W-FA/S
Aγκύριο στερέωσης W-FA, επιψ.χάλυβας, μικρή ροδέλα
ΒΥΣΜΑ ΑΓΚΥΡ-W-FA/S-A2K-25/35-M6X82
Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα
- Πολύ ευέλικτη εφαρμογή χάρη στα 3 ωφέλιμα βάθη αγκύρωσης
- Μικρές ενδιάμεσες αποστάσεις άξονα και άκρου
- Εξοικονόμηση χρόνου κατά την επιτόπου τοποθέτηση
- Ευρωπαϊκή Τεχνική Αξιολόγηση ETA-02/0001 για μεμονωμένη στερέωση, επιλογή 7, μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα: Στατική ή ημιστατική έκθεση (M6-M20)
- Αντοχή στη φωτιά: F30, F60, F90 και F120, έκθεση στη φωτιά σύμφωνα με το πρότυπο DIN 4102-2:1977-09 (ομοιόμορφη καμπύλη θερμοκρασίας)
- Ευρωπαϊκή Τεχνική Αξιολόγηση ETA-02/0001 για μεμονωμένη στερέωση, επιλογή 7, μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα: Στατική ή ημιστατική έκθεση (M6-M20)
- Αντοχή στη φωτιά: F30, F60, F90 και F120, έκθεση στη φωτιά σύμφωνα με το πρότυπο DIN 4102-2:1977-09 (ομοιόμορφη καμπύλη θερμοκρασίας)
Φύλλα δεδομένων(X)
Δεδομένα CAD (δυνατότητα πρόσβασης μόνο μετά από τη σύνδεση)
- Μεμονωμένη ή πολλαπλή στερέωση εγκεκριμένη σε σκυρόδεμα κανονικού βάρους C20/25 έως C50/60 (μόνο μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα)
- Για χρήση σε σκυρόδεμα < C20/25 και φυσική πέτρα ανθεκτική στην πίεση χωρίς έγκριση
- Κατάλληλο για αγκύρωση φορτίων μεσαίου έως μεγάλου βάρους σε σκυρόδεμα: Στερέωση π.χ. μεταλλικών κατασκευών, μεταλλικών προφίλ, στηριγμάτων, πλακών βάσης, αγωγών καλωδίων, σωλήνων, ξύλινων κατασκευών, δοκών, τεγίδων, φραχτών κ.λπ.
- Ο γαλβανισμένος χάλυβας W-FA/S είναι κατάλληλος για χρήση σε εσωτερικούς χώρους χωρίς υγρασία
Διάμετρος μετρικού αγκυρίου | M6 |
Μήκος αγκυρίου (l) | 82 mm |
Υλικό | Χάλυβας |
Επιφάνεια | Επιψευδαργυρωμένο |
Ύψος εξαρτήματος (t fix) | 25 mm |
Μέγ. μειωμένο ύψος εξαρτήματος (t fix, κόκκινο) | 35 mm |
Ύψος προσαρτήματος (t fix 2) | 35 mm |
Βάθος οπής διάτρησης (h 1) | 55 mm |
Μειωμένο βάθος οπής διάτρησης (h 1, κόκκινο) | 45 mm |
Βάθος οπής διάτρησης (h 1,2) | 45 mm |
Ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης (h ef) | 40 mm |
Ωφέλιμο μειωμένο βάθος αγκύρωσης (h ef, κόκκινο) | 30 mm |
Ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης (h ef 2) | 30 mm |
Βάθος πάκτωσης (h nom) | 49 mm |
Βάθος ενσωμάτωσης (h nom,red) | 39 mm |
Πλάτος μεταξύ επίπεδων εδρών | 10 mm |
Ονομαστική διάμετρος τρυπανιού (d 0) | 6 mm |
Ροπή κατά την αγκύρωση (T inst) | 8 Nm |
Οπή διέλευσης στο εξάρτημα που θα συνδεθεί (d f) | 7 mm |
Μήκος σπειρώματος (L th) | 35 mm |
Έγκριση | ETA-02/0001 |
Διάμετρος αγκυρίου [mm] | M6 | M8 | M10 | M12 | M16 | M20 | ||||||||
Τυπικό ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης/μειωμένο ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης | hef/hef red [mm] | 40 | 30 | 44 | 35 | 48 | 42 | 65 | 50 | 82 | 64 | 100 | 78 | |
Αποδεκτό κεντρικό φορτίο τάνυσης1) σε μεμονωμένο αγκύριο χωρίς επίδραση της απόστασης του άκρου | Ζώνη συμπίεσης (μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα C20/252), s ≥ 3 hef c ≥ 1,5 hef) | Nadm [kN] = C20/252) | 4,1 | 2,9 | 5,7 | 5,0 | 7,6 | 6,5 | 12,6 | 8,5 | 17,8 | 12,3 | 24 | 16,5 |
Επιτρεπόμενο διατμητικό φορτίο1) σε μεμονωμένο αγκύριο χωρίς επίδραση της απόστασης του άκρου | Ζώνη συμπίεσης (μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα C20/252), c ≥ 10 hef) | Vadm [kN] = C20/252) | 2,9 | 2,9 | 6,3 | 5,0 | 8,0 | 6,5 | 14,3 | 8,5 | 23,6 | 23,6 | 37,1 | 33,1 |
Επιτρεπόμενη ροπή κάμψης | Madm [Nm] | 5,1 | 5,1 | 13,1 | 13,1 | 25,7 | 25,7 | 44,6 | 44,6 | 99,9 | 99,9 | 195 | 195 | |
Ονομαστική αντοχή σε φωτιά (W- FA/S) | F30 [kN] | 0,9 | - | 1,4 | - | 2,2 | - | 3,2 | - | 6,0 | - | 10,0 | - | |
F60 [kN] | 0,5 | - | 0,8 | - | 1,2 | - | 1,8 | - | 3,4 | - | 5,25 | - | ||
F90 [kN] | 0,3 | - | 0,5 | - | 0,8 | - | 1,2 | - | 2,2 | - | 3,6 | - | ||
F120 [kN] | 0,25 | - | 0,4 | - | 0,6 | - | 0,9 | - | 1,7 | - | 2,75 | - | ||
1) Οι επιμέρους συντελεστές ασφαλείας των αντοχών καθορίζονται στην έγκριση, ενώ έχει ληφθεί υπόψη ένας επιμέρους συντελεστής ασφαλείας για τα αποτελέσματα της τιμής γF = 1,4. Ανατρέξτε στις Κατευθυντήριες οδηγίες για την Ευρωπαϊκή Τεχνική Έγκριση (ETAG), Παράρτημα C, για πληροφορίες σχετικά με τον συνδυασμό φορτίων εφελκυσμού και διατμητικών φορτίων, την επίδραση της απόστασης του άκρου και τις ομάδες αγκυρίων. 2) Το σκυρόδεμα έχει κανονικό οπλισμό. Οι τιμές μπορεί να είναι υψηλότερες όταν η θλιπτική αντοχή του σκυροδέματος είναι υψηλότερη. |
Βάθος έμπηξης | hnom/hnom,red [mm] | 49 | 39 | 56 | 47 | 62 | 56 | 82 | 67 | 102 | 84 | 121 | 99 |
Ονομαστική ∅ διάτρησης | d0 [mm] | 6 | 6 | 8 | 8 | 10 | 10 | 12 | 12 | 16 | 16 | 20 | 20 |
∅ ακμών κοπής | dcut ≤ [mm] | 6,4 | 6,4 | 8,45 | 8,45 | 10,45 | 10,45 | 12,5 | 12,5 | 16,5 | 16,5 | 20,55 | 20,55 |
Βάθος οπής διάτρησης | h1/h1,red ≥ [mm] | 55 | 45 | 65 | 55 | 70 | 65 | 90 | 75 | 110 | 95 | 130 | 110 |
Διαμπερής οπή διέλευσης στο εξάρτημα που συνδέεται | df ≤ [mm] | 7 | 7 | 9 | 9 | 12 | 12 | 14 | 14 | 18 | 18 | 22 | 22 |
Ροπή κατά την αγκύρωση (W-FA/S επιψευδαργυρωμένος χάλυβας) | Tinst = [Nm] | 8 | 8 | 15 | 15 | 30 | 30 | 50 | 50 | 100 | 100 | 200 | 200 |
Ροπή κατά την αγκύρωση (W-FA/F, γαλβανισμένος χάλυβας με εμβάπτιση εν θερμώ) | Tinst = [Nm] | - | - | 15 | 15 | 30 | 30 | 40 | 40 | 90 | 90 | 120 | 120 |
Μη ρηγματωμένο σκυρόδεμα, επιλογή 7 (ETA-02/0001 - επιψευδαργυρωμένος χάλυβας και γαλβανισμένος χάλυβας με εμβάπτιση εν θερμώ) | |||||||||||||
Διάμετρος αγκυρίου [mm] | M6 | M8 | M10 | M12 | M16 | M20 | |||||||
Τυπικό ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης/μειωμένο ωφέλιμο βάθος αγκύρωσης | hef/hef,red [mm] | 40 | 30 | 44 | 35 | 48 | 42 | 65 | 50 | 82 | 64 | 100 | 78 |
Απόσταση άξονα | scr,N [mm] | 120 | 90 | 132 | 105 | 144 | 126 | 195 | 150 | 246 | 192 | 300 | 234 |
Απόσταση άκρου | ccr,N [mm] | 60 | 45 | 66 | 53 | 72 | 63 | 98 | 75 | 123 | 96 | 150 | 117 |
Ελάχιστη απόσταση άξονα | smin [mm] | 35 | 35 | 40 | 40 | 55 | 55 | 75 | 100 | 90 | 100 | 105 | 140 |
Ελάχιστη απόσταση άκρου | cmin [mm] | 40 | 40 | 45 | 45 | 65 | 65 | 90 | 100 | 105 | 100 | 125 | 140 |
Ελάχιστο πάχος μέλους | hmin [mm] | 100 | 80 | 100 | 80 | 100 | 100 | 130 | 100 | 170 | 130 | 200 | 160 |