Τσιμέντο βουλκανισμού
Τσιμέντο βουλκανισμού υψηλής αντοχής
ΠΑΣΤΑ ΒΟΥΛΚΑΝΙΣΜΟΥ 235ML
Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα
Εκτός από: § 36 Γερμανικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τις άδειες κυκλοφορίας οχημάτων (StVZO) για την εκτίμηση και την αποκατάσταση ζημιών ελαστικών αέρος από 8 Φεβρουαρίου 2001
Κιτ συνδυασμένης επισκευής ελαστικών
- Σώματα επισκευής, αποτελούμενα από υλικά πλήρωσης τρυπήματος και μπαλώματα επισκευής.
3. Γενικές απαιτήσεις
3.1 Κάθε λάστιχο πρέπει να ξεμοντάρεται από τη ζάντα πριν από την επισκευή για να γίνει αποτίμηση της ζημιάς και επισκευή της. Εξαιρούνται τα ελαστικά που εμφανίζουν φθορές οι οποίες φαίνεται σαφέστατα ότι οφείλονται σε εξωτερική ζημιά στο ελαστικό...
3.4 Το σημείο της ζημιάς πρέπει να αποκαλυφθεί και να καθαριστεί με ένα κατάλληλο εργαλείο.
3.5 Ζημιές σε ελαστικά που αποκαταστάθηκαν με εξοπλισμό αποκατάστασης ελαστικού έκτακτης ανάγκης δεν μπορούν να επισκευαστούν.
3.6 Δεν επιτρέπεται η ένθεση λαστιχένιου σωλήνα, εάν δεν έχει αποκατασταθεί η ζημιά στο ελαστικό.
4. Εκτέλεση της επισκευής
Γενικά, το αυλάκι με τη ζημιά πρέπει να μπαλώνεται με ακατέργαστο καουτσούκ, βουλκανισμένο με τη μέθοδο θερμού ή πολύ θερμού βουλκανισμού. Στη συνέχεια, τοποθετείται ένα μπάλωμα επισκευής στο εσωτερικό του ελαστικού. Για το γέμισμα του καναλιού της τρύπας που οφείλεται σε μυτερό αντικείμενο στην επιφάνεια κύλισης του ελαστικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα προ-βουλκανισμένο κορδόνι επισκευής σε συνδυασμό με μπάλωμα επισκευής.
Ισχύουν τα εξής για:
Ελαστικά μοτοσικλετών
Στα ελαστικά των μοτοσικλετών, επιτρέπεται η επισκευή τρυπημένων ελαστικών με σώματα συνδυασμένης επισκευής όταν η έκταση της ζημιάς είναι το πολύ έως 6 mm. Άλλες επισκευές σε σημεία εκτός των επιφανειών κύλισης του ελαστικού δεν επιτρέπονται στα ελαστικά μοτοσικλετών.
Ελαστικά σε Ι.Χ. και ρυμουλκούμενα (τρέιλερ)
Στις επιφάνειες κύλισης των ελαστικών, επιτρέπεται η επισκευή τρυπημένων ελαστικών με σώματα συνδυασμένης επισκευής όταν η έκταση της ζημιάς είναι το πολύ έως 6 mm. Στο σημείο της στεφάνης του ελαστικού επιτρέπονται οι επισκευές με καουτσούκ μόνο όταν δεν έχουν επηρεαστεί τα υλικά ενίσχυσης του ελαστικού.
C-ελαστικά και ελαστικά με δείκτη φέρουσας ικανότητας < 122 σε οχήματα κοινής ωφελείας και στα ρυμουλκούμενά τους
Στις επιφάνειες κύλισης των ελαστικών, επιτρέπεται η επισκευή τρυπημένων ελαστικών με σώματα συνδυασμένης επισκευής όταν η έκταση της ζημιάς είναι το πολύ έως 6 mm. Στο σημείο της στεφάνης του ελαστικού επιτρέπονται οι επισκευές με καουτσούκ μόνο όταν δεν έχουν επηρεαστεί τα υλικά ενίσχυσης του ελαστικού.
Ελαστικά με δείκτη φέρουσας ικανότητας ≥ 122 σε οχήματα κοινής ωφελείας και στα ρυμουλκούμενά τους
Στις επιφάνειες κύλισης των ελαστικών, επιτρέπεται η επισκευή τρυπημένων ελαστικών με σώματα συνδυασμένης επισκευής όταν η έκταση της ζημιάς είναι το πολύ έως 10 mm. Στο σημείο της στεφάνης του ελαστικού επιτρέπονται οι επισκευές με καουτσούκ μόνο όταν δεν έχουν επηρεαστεί τα υλικά ενίσχυσης του ελαστικού (σκελετός ή στρώσεις γυρίσματος).
Οι οδηγίες χρήσης είναι συστάσεις που βασίζονται στις δοκιμές που έχουμε πραγματοποιήσει και στην εμπειρία μας. Εκτελέστε τις δικές σας δοκιμές πριν από κάθε εφαρμογή. Λόγω του μεγάλου αριθμού εφαρμογών και συνθηκών αποθήκευσης και επεξεργασίας, δεν φέρουμε καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα καμίας συγκεκριμένης εφαρμογής. Εφόσον η δωρεάν εξυπηρέτηση πελατών παρέχει τεχνικές πληροφορίες ή ενεργεί ως συμβουλευτική υπηρεσία, η εν λόγω υπηρεσία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη παρά μόνο όταν οι παρεχόμενες συμβουλές ή υπηρεσίες εμπίπτουν στην εμβέλεια της καθορισμένης, συμβατικά συμφωνημένης υπηρεσίας ή εάν ο σύμβουλος ενεργούσε ηθελημένα. Εγγυόμαστε τη συνεπή ποιότητα των προϊόντων μας. Διατηρούμε το δικαίωμα εκτέλεσης τεχνικών αλλαγών και ενεργειών περαιτέρω ανάπτυξης των προϊόντων μας.
Φύλλα δεδομένων(X)
Ανακινήστε πριν από τη χρήση. Εφαρμόστε ένα λεπτό στρώμα διαλύματος στο σημείο επισκευής και αφήστε το να στεγνώσει. Τοποθετήστε τα μπαλώματα σύμφωνα με τις οδηγίες εφαρμογής των διαφόρων συστημάτων επισκευής. Κλείστε καλά το δοχείο μετά τη χρήση.
- Ξεμοντάρετε και μαρκάρετε το αυλάκι που έχει τρυπήσει.
- Μετρήστε την επιφάνεια του τρυπήματος για να δείτε ποιο σώμα θα χρησιμοποιήσετε. Τρυπήστε από μέσα.
- Τρίψτε χωρίς να ασκείτε πίεση (αφαιρέστε τυχόν προεξοχές). Μέγιστη ταχύτητα: 5000 rpm.
- Καθαρίστε τη σκόνη από το σημείο με ηλεκτρική σκούπα.
- Ρίξτε μια σταγόνα διάλυμα μέσα στο τρύπημα. Απλώστε το διάλυμα στην τραχιά επιφάνεια. Αφήστε το διάλυμα να στεγνώσει για 5 λεπτά.
- Αφαιρέστε το προστατευτικό χωρίς να αγγίξετε την εκτεθειμένη επιφάνεια.
- Τραβήξτε από έξω τον καθετήρα, ώσπου η βάση του σώματος να βρεθεί πρόσωπο με την εσωτερική πλευρά του ελαστικού.
- Χειριστείτε το ρολό από το κέντρο και πέρα.
- Κόψτε ό,τι προεξέχει αφού πρώτα μοντάρετε το λάστιχο και το φουσκώσετε (χωρίς να τραβήξετε).
Χημική βάση | Νάφθα |
Χρώμα | Μπεζ |
Πυκνότητα | 0.74 g/cm³ |
Συνθήκες πυκνότητας | στους 15°C |
Δοχείο | Κυλινδρικό δοχείο |
Περιεχόμενα | 235 ml |
Διάρκεια ζωής από την παραγωγή | 12 Monate(month) |
Επιλέξτε τιμή χρώματος RAL
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η απεικόνιση του χρώματος στην οθόνη διαφέρει από το πραγματικό χρώμα!