Οι εικόνες αποτελούν απλώς παραδείγματα. Επιλέξτε μεμονωμένα είδη στον παρακάτω πίνακα για να δείτε λεπτομερείς πληροφορίες, περισσότερες εικόνες και έγγραφα.
Σύστημα επισκευής ελαστικών Pneusil
Γρήγορη και εύκολη επισκευή σημαίνει ότι το ελαστικό μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί αμέσως
Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα
Εκδόσεις
Εγγραφείτε τώρα για πρόσβαση σε περισσότερα από 125.000 προϊόντα
Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών: 2106290800
Τιμές που εμφανίζονται για τους πελάτες μετά από τη σύνδεση
- Μονάδα επισκευής σε σχήμα μανιταριού κατάλληλη για ακτινικά και διαγώνια ελαστικά με ή χωρίς αεροθάλαμο
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως και για τον κωδικό ταχύτητας "V" (έως 240 km/h)
- Οι μονάδες επισκευής υποβάλλονται σε επεξεργασία σε συνδυασμό με κόλλα βουλκανισμού υψηλής αντοχής
- Η επισκευή μόνο από το εσωτερικό παρέχει μέγιστα επίπεδα ποιότητας, αξιοπιστίας και ασφάλειας
Η συνέχιση της οδήγησης με σκασμένο λάστιχο μέχρι το όχημα να σταματήσει εντελώς μπορεί να προκαλέσει σημαντική ζημιά στη δομή του ελαστικού. Μόνο ένας ειδικός που θα ελέγξει το εσωτερικό ελαστικό μπορεί να αξιολογήσει εάν το ελαστικό μπορεί να επισκευαστεί και, εάν ναι, με ποιο σύστημα επισκευής. Επομένως, το ελαστικό πρέπει πάντα να αφαιρείται από τη ζάντα, είναι θέμα ασφάλειας!
Σύμφωνα με την § 36 του γερμανικού κανονισμού μητρώου καταχώρησης οχημάτων (StVZO), "Οδηγίες για την αξιολόγηση και την επισκευή ζημιών σε πνευματικά ελαστικά" με ημερομηνία 8 Φεβρουαρίου 2001, κάθε ελαστικό πρέπει να αφαιρείται από τη ζάντα πριν από την επισκευή ώστε να μπορεί να γίνει ανάλυση της ζημιάς και να εκτελεστεί η επισκευή.
Επισκευή έως 6 mm (αυτοκίνητα) και 10 mm (φορτηγά). Κατάλληλο επίσης για ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο.
Το σχήμα μανιταριού της μονάδας επισκευής επιτρέπει την επαγγελματική επισκευή της περιοχής με τη ζημιά σε δύο φάσεις:
- Η πλάκα του "μανιταριού" υφίσταται βουλκανισμό πάνω στο εσωτερικό ελαστικό με αποτέλεσμα να διασφαλίζεται απόλυτη αεροστεγανότητα. Καμία απώλεια πίεσης στο ελαστικό!
- Το στέλεχος της μονάδας επισκευής υφίσταται βουλκανισμό μέσα στο κανάλι διέλευσης, οπότε εμποδίζεται η εισχώρηση βρομιάς, σκόνης, αλμυρού νερού ή άλλων ουσιών στο ελαστικό, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν διάβρωση ή χαλάρωση της "πλάκας".
Επιλέξτε τιμή χρώματος RAL
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η απεικόνιση του χρώματος στην οθόνη διαφέρει από το πραγματικό χρώμα!